Jagiellońska Wiosna Fizjoterapii

PŁATNOŚCI I FAKTURY

Opłaty za udział w konferencji wynoszą:
 
Wpłata do dnia:
 
» 30 października 2011 - 80 złotych
» 30 grudnia 2011 - 100 złotych
» 1 lutego 2012 - 120 złotych
» w dniu Konferencji - 150 złotych
 
 
Koszt uczestnictwa obejmuje:
 
materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch, certyfikat udziału w Konferencji.
 
Za udział w Konferencji przyznane zostaną PUNKTY EDUKACYJNE.
 
 
Opłaty można dokonać za pomocą:
 
1. karty kredytowej on-line
2. przelewu bankowego
3. w sytuacji awarii systemu płatności on-line, kartą kredytową metodą "mail order"
 
 
ad. 1) Płatność kartą kredytową on-line 
 
W celu uiszczenia opłaty rejestracyjnej kartą kredytową on-line, należy: 
 
» zalogować się do systemu rejestracyjnego 
» kliknąć Zapłać on-line 
» zaznaczyć opłaty, za które będzie dokonywana płatność i kliknąć przycisk "Zapłać on-line". Nastąpi przekierowanie do bezpiecznego systemu płatności POLCARD. Proszę postępować zgodnie z instrukcją. Wszystkie dane o płatnościach będą dostępne w systemie rejestracyjnym.  
 
Ważne! Z przyczyn technicznych potwierdzenie płatności w systemie nastąpi po pewnym czasie (od 30 minut do 24 h).
 
 
ad. 2) Przelew bankowy
 
W celu dokonania wpłaty za pomocą przelewu bankowego, prosimy: 
 
» zalogować się do systemu rejestracyjnego, 
» kliknąć Zapłać on-line 
» wybrać zakładkę Rozliczenia 
» kliknąć znajdujący się na dole strony przycisk "Drukuj dane do przelewu", 
» dokonać przelewu zgodnie z instrukcją zamieszczoną w wydrukowanym dokumencie. 
 
UWAGA dla osób, które nie mają możliwości wydrukowania danych do przelewu. Potrzebne do dokonania płatności informacje znajdują się w rubryce "Dane do przelewu".  
 
W tytule przelewu koniecznie muszą znaleźć się: 
 
» imię i nazwisko uczestnika, 
» kod konferencji, 
» oraz Państwa indywidualny numer referencyjny (NRK). 
 
 
Ad. 3) Płatność metoda "mail order"  
 
Z płatności tą metodą można skorzystać w wyjątkowych sytuacjach, w przypadku problemów technicznych związanych z płatnością on-line. W tym celu należy: 
 
» zalogować się do systemu rejestracyjnego,
» kliknąć Zapłać on-line
 
Na dole strony znajduje się informacja dotycząca płatności metodą "mail order"
 
Prosimy pobrać i wydrukować dostępny tam plik PDF, a następnie wypełnić go, podpisać i wysłać faksem na numer 0048 12 663 38 58 lub zeskanować i przesłać w formie załącznika na adres e-mail: cbin@adm.uj.edu.pl.
 
 
Faktury
 
Każdy uczestnik, który chce otrzymać fakturę za dokonaną płatność powinien w czasie rejestracji podać dane do faktury, zgodnie z instrukcją podaną w systemie. Istnieje możliwość podania danych do faktury po dokonaniu rejestracji (w takim przypadku należy ZAWSZE podać je przed dokonaniem wpłaty) lub edycji wprowadzonych wcześniej danych.
 
W tym celu po zalogowaniu się do systemu należy:
 
» kliknąć Zapłać on-line 
» wybrać zakładkę Preferencje faktur 
» wcisnąć przycisk Dodaj nabywcę faktury i uzupełnić wszystkie dane 
» proszę wcisnąć przycisk Akceptuj 
» z kolumny po prawej stronie wybrać pozycje, które mają znaleźć się na fakturze klikając przy każdej przycisk Dodaj 
» kliknąć Zapisz zmiany 
 
Uwaga dla uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego  
 
Ci pracownicy i studenci UJ, za których płaci macierzysta jednostka, nie wypełniają danych do faktury, tylko niezwłocznie po dokonaniu rejestracji wysyłają na adres cbin@adm.uj.edu.pl zobowiązanie jednostki do uiszczenia opłaty. Potwierdzenie musi zawierać nazwę i adres jednostki. 
 
Jeśli będę Państwo potrzebowali pomocy technicznej związanej z rejestracją / logowaniem, opłatami, rezerwacją noclegu itp., prosimy kontaktować się z Elżbietą Jagłowską z Biura Organizacji Imprez Uniwersytetu Jagiellońskiego.
[tel. (012) 663 38 58, e-mail: cbin@adm.uj.edu.pl]